Termin zapłaty przesunięty o tydzień

Ze względu, że listy o terminie i formie zapłaty za bilety na Euro 2012, przychodzą ze sporym opóźnieniem, UEFA postanowiło przesunąć datę o tydzień na 25 maja 2011. Według regulaminu, osoby, które chcą się stać szczęśliwymi posiadaczami biletów nie mogą zwlekać z zapłatą.
- Organizacja wysyłki to jakaś tragedia. Skoro UEFA pobiera kilkadziesiąt złotych samej opłaty administracyjnej to mogliby to wysłać chociażby poleconym, o kurierze już nie wspomnę – skarży się czytelnik Alert24.

W kwietniu w siedzibie UEFA, odbyło się losowanie biletów na Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Tam komputer pod nadzorem notariusza losowo wybierał po kolei osoby spośród 12 149 425 zgłoszeń z 206 krajów. Liczba zgłoszeń jest największa w historii Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. W czasie składania zamówień statystycznie każdego dnia napływało blisko 400 tyś zgłoszeń. A tylko blisko 575 tyś wejściówek trafi do rąk kibiców reszta powędruje do sponsorów, federacji narodowych, gości UEFA i nabywców pakietów biznesowych.

Według informacji od osób,  które otrzymały listy, pismo datowane było na 27 maja, natomiast data stempla na kopercie jest z 11 maja. Jak by tego było mało większość osób dostała listy 16/17 maja, a termin zapłaty upływa 18 maja 2011. Jeśli płatności nie zostaną uregulowane w terminie to bilety przepadają. Na pytanie, dlaczego listy nadawane były za pośrednictwem zwykłych a niepoleconych, rzecznik Euro2012 Juliusz Głuski odpowiada, że taka była decyzja UEFA.

- To bardzo skomplikowane przedsięwzięcie, po raz pierwszy przeprowadzane w Polsce. Otrzymaliśmy informacje od kibiców, że listy dochodzą z dużym opóźnieniem. W związku z tym UEFA postanowiła przedłużyć termin płatności do 25 maja 2011r. Muszę jednak powiedzieć, że opóźnienia dotyczą części listów – dostajemy już pierwsze płatności od kibiców. Trudno winić nas, albo UEFA za opóźnienia. Rozumiemy jednak osoby, które chcą płacić w terminie – dodaje Głuski.

Ponad to, osoby, które nie otrzymają listów mają możliwość złożenia reklamacji. Wówczas każdy przypadek będzie rozpatrywany indywidualnie. W wiadomościach, w których kibice otrzymali informacje o biletach znajduje się adres mail, na który można wysyłać reklamacje. Tylko wtedy reklamacja zostanie uwzględniona.

1 komentarz »

  1. >zyznos321 said,

    Maj 22, 2011 @ 12:37 am

    Fajnie, że przedłużyli, szkoda że nie wylosowali :P

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Dodaj komentarz